Asiantuntevaa palvelua
Mylabissa tiedetään, mitä laboratorioissa tarvitaan. Niinpä asiakas voi tukeutua Mylabin asiantuntemukseen, oli kyse sitten tietojärjestelmän uusimisesta, järjestelmäintegraatioista tai esimerkiksi analysaattorihankinnoista.
Mylabilla on valmius toteuttaa integraatioita lähes kaikkiin käytössä oleviin järjestelmiin ja analysaattoreihin. Kokonaispalvelun ominaisuudet ja järjestelmien päivitykset räätälöidään aina asiakkaiden tarpeiden mukaan.
Asiakkaille tarjotaan asiantuntevaa projektinhallintaa, josta vastaavat tietyt avainhenkilöt. Asiakaspäälliköt huolehtivat asiakkaan tulevaisuudesta ja uusista projekteista. Palvelupäälliköiden tehtävänä puolestaan on huolehtia asiakkaan kulloinkin meneillään olevien projektien salkusta ja palvelun toiminnasta kokonaisuutena. Yksittäisten projektien vetämisestä vastaavat projektipäälliköt, jotka myös kokoavat projektiin tarvittavat asiantuntijat.
Järjestelmien toimittamisen ja ylläpidon ohella Mylab tarjoaa koulutusta järjestelmien käyttäjille.
Tietotaidon takaa henkilöstö, jolla on kokemusta paitsi tietopalveluiden tuottamisesta, myös varsinaisesta laboratoriotyöstä.
Asiakaspalvelu kattaa Mylabin asiakkaiden päivittäistä toimintaa helpottavat palvelut:
- Projektinhallinta
- Asiakastuen palvelut 24/7
- Sovelluspalveluiden käyttökoulutukset
- Konsultointi ja myynti
- Asiakassuhteen hallinta ja raportointi