Turvaamme palvelun asiakkaillemme poikkeustilanteesta huolimatta vuorokauden ympäri
Meille on ensisijaisen tärkeää ihmisten hyvinvointi ja terveys. Tässä poikkeuksellisessa koronaviruksen aiheuttamassa tilanteessa teemme omalta osaltamme kaikkemme viruksen leviämisen ehkäisemiseksi ja palvelumme jatkuvuuden takaamiseksi.
Mylabin koko henkilökunta on siirtynyt etätyöskentelyyn 16.3. alkaen ja seuraamme tarkasti päivä päivältä täydentyvää viranomaisohjeistusta. Vältämme toistaiseksi lähikontakteja ja tapaamisia kasvotusten kaikkien sidosryhmiemme kanssa, lukuun ottamatta aivan välttämättömimpiä toimenpiteitä, kuten esimerkiksi asiakkaiden analysaattoriliitäntöjen asennuksia.
Työntekijöiden mahdollisten sairastumisten varalta noudatamme varallaolojärjestelmäämme asiakasympäristöjemme järjestelmien ja palvelun ylläpidon turvaamiseksi. Olemme varautuneet tekemään nopeasti tarvittavia muutoksia toimintaamme ja resurssointiimme tilanteen niin vaatiessa.
Ohjeistamme kohdistamaan kaikki tähän poikkeustilanteeseen tai muuhun asiakasympäristöön liittyvät kysymykset asiakastukeemme: tuki@mylab.fi p. 010 678 6100. Vastaukset tiedusteluihin etenevät parhaiten asiakastukemme kautta, joka on tavoitettavissa vuorokauden ympäri.
Lisäksi Mylabin tutut asiakas- ja projektipäälliköt sekä johtoryhmä ylläpitävät tiivistä kommunikaatioita koronavirustilanteesta ja sen diagnostiikkaan liittyvistä kiireellisistä tarpeista asiakkaidemme kanssa.
Päivitämme tilannekuvaamme tarpeen vaatiessa myös verkkosivuillamme ja sosiaalisen median kanavillamme.
Pidetään toisistamme huolta myös näinä poikkeuksellisina aikoina!
Mylab – välittämällä tietoa, välitämme elämää.